translate

poniedziałek, 18 marca 2013

znalazłam chwilkę :)

hello. ♥ Znalazłam chwilę aby tu zajrzeć, bo jutro i pojutrze nie ma żadnych kartkówek, sprawdzianów i testów! ^-^ dzisiaj zastanawiałam się o czym dodać inspiracje... na pewno nie o ubraniach i biżuterii bo mam o tym trzy posty z czterech. ;> Więc inspiracje będą o... szkole! Haha. xd Będzie od dekoracji po książki i inne takie tam. ;]  Jedynie nie umieszczę szkolnych ubrań. więc zaczynamy *-*












No to wszystko. ♥ mam nadzieję, że to jest odciągnięcie się od tematu ubrań ^^ No a jak tam u was w szkole? :> u mnie normalnie jak zwykle, dziwne ploteczki i nudne lekcje. ;p Idę. bye bye :)

sylxox

3 komentarze:

  1. nie chodzę do szkoły, jestem chora :(
    podoba mi się ostatnie zdjęcie ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne inspiracje;)!
    w wolnej chwili zapraszam
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne inspiracje ! ^^
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz. :) Jakieś pomysły na inspirację? Zapiszcie je tu(w komach)! :>