translate

piątek, 15 marca 2013

pidżama


Cześć wam! :) popatrzcie na godzinę jaką opublikowałam posta 8 coś , nie? Rano, a ja mam wolne. :> Obudził mnie mój sen ! bosz, jak ja tego nie lubie ... ;c Dziś dodam trochę inspiracji o tym jak sama nazwa wskazuje PIDŻAMACH! :D Miałam dodać o rankach itd. ale pomyślałam, że dodam o pidżamie, bo teraz właśnie sobie w niej siedzę ♥







To tyle niektóre są trochę mniej związane z tematyką pidżam, ale chyba zdajecie sobie sprawę, że trudno znaleźć coś o tej tematyce. ;( Trochę muzyki na poprawienie mojego humoru i może waszego po nie udanym ranku ;>

Spadam, jutro kolejne inspiracje, podawajcie pomysły o jakiej tematyce wgrać inspiracje w komentarzach. ♥

sylxox




5 komentarzy:

  1. super blog.Najfajniejsza pidżama to ta druga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog.Zapraszamy na nasz.Proponujemy inspiracje o butach lub bransoletkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog tylko czcionka strony trochę nieczytelna


    Zapraszam i mam nadzieję, że się odwdzięczysz :) http://exclaimhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz. :) Jakieś pomysły na inspirację? Zapiszcie je tu(w komach)! :>