translate

niedziela, 17 marca 2013

'Zima się zaczyna'... weź mnie nie strasz. ;c

Cześć wam kochani! ♥ dziś na gg koleżanka mi napisała że nasze województwo (Lubelskie) jest najbardziej obsypane śniegiem . o; Słyszała to w jakimś programie informacyjnym... no ale mniejsza z tym... mimo to wciąż jestem w szoku. :d Dziś się dowiecie jaki pomysł mi jeszcze napisała truskawqowa (w tamtym poście to też była truskawqowa... z góry przepraszam za pomyłkę, bo zamiast truskawqowa napisałam poziomqowa)... podała mi pomysł na inspiracje oo bransoletkach! Taa Daam! XD więc zaczniemy, będą różne style bransoletek : indyjskie, brzęczące, drewniane, rzemykowe itp. itd. ;)

z zawieszką

z koralikami

z kolcami

rzemyk

z muliny

taka... mhm... metaliczna. xd

z zawieszkAMI

indyjskie

z takimi kamyczkami/perłami

"zwijana"

"złączane"

duże

"zamkowe"

spiralkowee

drewniane

z modeliny

brzęczące
No to tyle z inspiracji. ;> A mam ogłoszenie że na tygodniu posty będę umieszczała rzadko albo wcale, wiecie, ta szkoła... :[ a moje plany na dzisiejsze popołudnie? Są takie, ze wyjdę z psem na spacer, oglądała tv, może pójdę do kościoła(może, bo zimno ;( ) i sie pouczę z pół godziny na test, bo jestem leniwa :c . A wy jak spędzacie niedzielę? Bo ja zwykle właśnie tak. xd Podawajcie też w komentarzach propozycje na inspiracje ♥ leniwej niedzielki :>

sylxox

7 komentarzy:

  1. Śliczne są te bransoletki!
    Obserwujemy? Ja już się dodałam ;)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te bransoletki! osobiście uwielbiam te z kolcami. :D
    + obserwujemy? ja już. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. biżuteria zawsze jest potrzebna! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie brak śniegu na szczęscie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chyba najbardziej lubię rzemykowe <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No, ta zima mogłaby wreszcie się skończyć :D
    Śliczna jest ta z zawieszką♥

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne najlepsze te z kolcami! *-*
    z muliny też są śliczne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz. :) Jakieś pomysły na inspirację? Zapiszcie je tu(w komach)! :>