translate

sobota, 23 marca 2013

134 !

Czesc. ♥ dziś mam wyjątkowo leniwą sobotę. :> Wstałam tak gdzieś ok. 11, obejrzałam Herkulesa(ach, ach, wspomnienia.), ubrałam się, potem obiad i teraz na laptopika. ;) Po strasznie ciężkim tygodniu musiałam trochę odsapnąć!! na szczęście już w czwartek wolne. Można pospać. ♥ a wracając do tytułu postu, czemu taki jest? :> Bo mam 134 WYŚWIETLEŃ!!!! Powyżej stówki ;] jaram się, bo to mój pierwszy blog. :) Na dokładkę 5 obserwatorów! DZIĘKUJĘ WAM BARDZO! ♥♥ nawet nie pomyślałam, że w tydzień zdobędę tak dużo jak dla mnie obserwatorów. :] No to wracamy do inspiracji. dzisiaj będą one oo... cyferkach. XD tak zgadza się cyferkach! Ja naprzykład muszę zrobić plakat z angielskiego z różnymi cyframi zapisanymi w ciekawy i różnościowy sposób. :) więc dla mnie to będzie duża inspiracja, takie dziwne, a jednak się do czegoś nada. ;p Więc zaczynamy inspiracje o cyferkach!




Zero huehuhehuheeheueheuhuheheu


To tyle. wiem że post nie typowy, ale chcę być trochę oryginalna. ;) Pry okazji dzisiaj mój mózg także zleniwiał i nie miał żadnego pomysłu :c Włączam opcję: drzemka! Dobranoc (wiem, że jest dopiero 15:07) ♥

                                                                            sylxox

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz. :) Jakieś pomysły na inspirację? Zapiszcie je tu(w komach)! :>