translate

sobota, 16 marca 2013

1 obserwator, oby tak dalej ♥

Hejej. :) dziś moja mordka uśmiechnęła się od ucha do ucha i to nie tylko dlatego że zaświeciło słońce (chociaż śnieg nadal leży i ma nadal padać...) i że spędziłam cudowne chwile z przyjaciółką, ale także dlatego że mam PIERWSZEGO OBSERWATORA ♥ na pewno zapadnie w mojej pamięci, oczywiście jej bloga też zaczęłam obserwować co planowałam wcześniej. c; Przepraszam że tak późno piszę, ale byłam z przyjaciółką (Klaudia) w galerii handlowej, a potem się umyłam, i obejrzałam Postaw na milion, zaraz pójdę obejrzeć drugą połowę x factor'a :> Chciałabym ładnie śpiewać, byłoby w życiu łatwiej ♥ No ale wracając do inspiracji, bo to chyba blog o tym, nie? xd Pewna osoba poziomqowa zaproponowała inspiracje o... butach i jeszcze czymś. Nie powiem wam co to było jeszcze czymś, bo to będzie w jutrzejszym poście. :] Nie powiedziała określonego rodzaju butów więc będą na każdą porę roku , zaczynamy *.*
Kozaki (zima)

Emu (zima)

Trapery (zima)

Botki (wiosna, jesień)

Lity (wiosna, jesień)

Trampki (wiosna, jesień, lato)

Trampki - Converse (wiosna, jesień, lato)

Trampki - Vans (wiosna, jesień, lato)

Baleriny (wiosna, lato)

Sandałki (lato)

Klapki (lato)

To wszystkie buty, zachęcam do dodawania się do obserwatorów. ♥ Pisałam tego posta prawie godzinę ._. o bosze. Do jutra ;> bay

sylxox











1 komentarz:

  1. Super blog ! Bardzo spodobał mi się wygląd :)
    Dzięki że do mnie zajrzałaś dodałaś mnie do obserwowanych i wystawiłaś komentarz :) Również obserwuję ;)
    Zapraszam na nowego posta ;*
    http://ever-breathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz. :) Jakieś pomysły na inspirację? Zapiszcie je tu(w komach)! :>